بعد 3 مواضيع مقالات كتابات بلامعنى ولاهدف
المهم بعد 3 حاجات انا مين
لوحدى , مش عارف ولا سنوحى
انا مين فى دول ولا حاجة رابعة لسة ملقتهاش
انا شخصيا مش عارف
انا لوحدى
انا سنوحى البطل الفرعونى
انا مييييييييييييييين
ممكن اوصل وممكن لا بس المهم انى لما اموت هاموت راضى لانى حاولت تعبت عالشان اوصل
يمكن بعد ماموت حد يلاقى الورق الى انا كاتبة دة ويعرف انا مين بس ساعتها ياريت يزور قبرى ويكتب علية
انا عرقفت انتا مين
امضاء التائه
جهاد
هناك تعليقان (2):
انت جهاد.......دى كفاية جدا جهاد بكل عقده وكلاكيعه واحلامه و طموحه واهتماماته..جهاد هيعرف هو مين لو اتاكد انهم لو خيروه بينه وبين انه يكون اى حد تانى فى الدنيا هيختار يكون جهاد...جهاد هيلاقى نفسه لما يعمل حاجة يفخر بيها قدام نفسه قبل ما يفخر بيها قدام الناس..جهاد انت محتاج تحترم ذاتك اوى عشان تحبها و تبقى عارف هى مين اقوللك على حاجة انت لو معرفتش انت مين هيبقى سهل اوى اوى على اى حد انه يكسرك ويشوهك قدام نفسك لكن لو عرفت انت مين بجد هتحط صوابعك فى عنين اتخن تخين وتقوله انا هو انا واللى عندك اعمله........سؤال اخير انت ايميلك تيمو؟؟؟؟ اصلى رفضته ولو انت ابعت تانى معلش سلام بقى
دى صح انا وصلت للنتيجة دى تقريبا بس لسة مكتبتهاش بس فعلا انتى صح
دة مش اميلى انا معرفش اميلك
عموما اميلى posidon_CHE@yahoo.com
إرسال تعليق