الثلاثاء، 6 يناير 2009

الصمت

عندى أحساس غريب لما لما ببقى قاعد معا ناس ببقى حاسس أنى لوحدى
او عايز ابقى لوحدى معا انى كائن مبيعرفش يبقى لوحدة احساس غريب مش لاقيلة حل يمكن مابعرفش اندمج مش عارف بس الى انا عارفة كويس ومتاكد منة انى لو اشتركت فى اى موضوع هاعرف اتكلم فية كويس
أمضاء
لوحدى
جهاد

هناك تعليق واحد:

لكل الناس وطن يعيشون فيه الانحن فلنا وطن يعيش فينا يقول...

ملحوظة
أنا قررت مرجعش تانى ورة هامشى لقدام اياًًًًًًكان الى هايحصل اياًًًًًًًًكان
هل دة صح ؟؟؟؟؟!!!
معرفش
جهاد