الثلاثاء، 6 يناير 2009

تفتكر أية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مش عارف بعد تفكير عميق استمر سنين طويلة اوى وصلت ان مفيش حل
انا فى فترة من فترات حياتى مقنتش لاقى مش عارف النور ولا السلام ولا الاله
مش لاقى المسمى الى يوصف شعورى
وبعد فترة لقيت الاتجاة مش لاقى دلوقتى الراحة

قالولى زمان ان تعبى وخنقتى عالشان مش لاقى الاتجاة
ودلوقتى بيقولو انى لازم اعمل حاجات عالشان ادخل هذا الاتجاه
لكنى مش عارف
مش عارف , مش قادر , مش , مش , الخ , ...........................

امضاء
الكائن مش عارف
جهاد

ليست هناك تعليقات: