عندى أحساس غريب لما لما ببقى قاعد معا ناس ببقى حاسس أنى لوحدى
او عايز ابقى لوحدى معا انى كائن مبيعرفش يبقى لوحدة احساس غريب مش لاقيلة حل يمكن مابعرفش اندمج مش عارف بس الى انا عارفة كويس ومتاكد منة انى لو اشتركت فى اى موضوع هاعرف اتكلم فية كويس
أمضاء
لوحدى
جهاد
هناك تعليق واحد:
ملحوظة
أنا قررت مرجعش تانى ورة هامشى لقدام اياًًًًًًكان الى هايحصل اياًًًًًًًًكان
هل دة صح ؟؟؟؟؟!!!
معرفش
جهاد
إرسال تعليق